2009. november 24., kedd

Sziasztok!

Íme egy kis előzetes a következő részből. Remélem tetszeni fog. Ha minden igaz akkor ma fel is fog kerülni, igaz csak úgy, hogy nem lesz kijavítva. Ja és amúgy ha bárkinek bármilyen kérdése van a történettel kapcsolatba az nyugodtan kérdezzen és válaszolni fogok rá.
És akkor íme egy kis előzetes.

A hazafelé út nem tartott sokáig. Ez annak is köszönhető, hogy végig tövig nyomtam a gázt. Alig vártam már, hogy hazaérjünk és elmenjünk Jasperrel vadászni, hogy mind a ketten kiheverjük a mai vásárlás okozta feszültséget. Emmett úgy döntött, hogy Ő inkább a tévé előtt lazít. 15 perc után már a ház előtt parkoltam. Akkor még nem tudhattam, hogy meglepetés vár Ránk. Már a lépcsőn sétáltunk fel, amikor hirtelen kicsapódott a bejárati ajtó és egy apró teremtés rohant ki rajta és egyenesen a karjaimba ugrott.

-Nagypapi! – kiabálta Lilly. – Olyan jó téged újra látni. Hiányoztál. – lelkendezett.

-Szia Lilly! - Köszöntem neki meglepődve. Nem gondoltam volna, hogy vendégeink lesznek. Még Bella se szólt, hogy a fiunk és családja látogatóba jönnek.

-Hát ez nagyon jó. Nagypapi! Tudom, hogy már hallottam, de ez akkor is vicces. Kíváncsi vagyok, mit szólnának az emberek, ha ezt meghallanák. Biztos, hogy furcsán néznének, ha egy 3 éves kislány egy 17 évesnek azt mondja, hogy Nagypapi. Amúgy, szia Törpilla. Rég láttalak. – köszönt neki Emmett. Tudtam, hogy nem fogja szó nélkül hagyni azt, hogy Lilly Nagypapinak szólított. De, abba igaza van, hogy kicsit meglepődnének az emberek, ha ezt hallották volna.

-Ebben igazad van Emmett. Edward is kicsit meg van lepődve rajta és neki is furcsa ez az egész. Először megtudta, hogy van egy lánya és egy fia, majd ezek után még az is kiderült, hogy már unokája is van. – mondta Jasper majd Ő is elkezdett nevetni.

– Ja, és szia Lilly. Apádék hol vannak? – kérdezte tőle Jasper.

-Nektek is, szia! Apu és Anyu a nappaliban vannak Esmé-vel, Carlilse-l, Oliverrel és Nessi-vel. – mondta Lilly! – Oh tehát nem csak a fiam, hanem a lányom is itt van. Ezek szerint együtt az egész család. Na jó ez nem igaz, hiszen a lányok nincsenek itt, de Ők is nemsokára jönnek majd. Várjunk csak! – Lilly azt mondta, hogy Carlilse is itthon van? Úgy tudtam, hogy Ő csak este ér haza. Kíváncsi vagyok, hogy került haza ilyen korán.

-Hát ezek szerint a mai vadászat elmarad. – tette ezt a megállapítást Jasper.

-Igen. Szerintem menjünk be és köszönjünk a többieknek is. – mondtam majd Lillyvel a kezembe beléptem a házba. Emmett és Jasper is követték a példámat. Tényleg ott ültek mind a hatan.

-Sziasztok! – köszöntünk egyszerre mind a hárman.

-Sziasztok fiuk! Na, milyen volta vásárlás? – kérdezte Esme kedvesen.

-Egyszerűen borzalmas. Nem tudom, hogy a lányok mit szeretnek ebben annyira. Szerintem kin szenvedés az egész. – mondta Emmett mielőtt vagy Én, vagy Jazz megszólaltunk volna.

-Szia Apa! – jött oda a lányom és adott egy puszit az arcomra. Ő teljesen olyan, mint Bella. Ugyan olyan csokoládébarna szemei vannak. A haja göndör és a háta közepéig ér. Neki is barna haja van, csak neki több benne a vörös árnyalat, amit tőlem örökölt. A járása is kecses. Majdnem annyira, mint Bellának. Akár ikrek is lehetnének.

-Jó újra látni téged Edward. – mondta fiam, majd Ő is odajött köszönni. A fiam teljesen olyan, mint Én. Magas és izmos. A haja ugyan olyan bronzvörös és kuszált, mint az Enyém. A szeme zöld. Carlilse szerint nekem is ugyan ilyen színű volt még emberként.

1 megjegyzés:

  1. Igaz, hogy még csak egy ízelítőt olvastam, de már most nagyon tetszik...szóval 1000% hogy jó lesz a történet(érzem).:D:D Egyébként ez az eddigi történet folytatása vagy ugyanazokkal a szereplőkkel egy másik? Üdvözlettel:Petra

    VálaszTörlés