2009. október 18., vasárnap

SORRY!!!!!!!!!!!!

Sziasztok!

Ne haragudjatok Rám, de mostanában nem igazán van időm írni. Szinte éjjel-nappal dolgoznom kell. A történetre meg általában csak egy-két percem van. Ilyenkor szoktam írni egy pár mondatot, hogy addig is előrébb legyek. Én nagyon, de nagyon próbálom megírni,de nem megy. Most is csak egy oldal van meg. Mivel, hogy jót akarok Nektek addig azt felteszem ide cím nélkül. Megpróbálom még ma megírni a történet folytatását és fel is tenni, de nem garantálok semmit. Még egyszer ne haragudjatok. Puszika mindenkinek!!!!!!!!!



"Azt hittem a nap folyamán, hogy Bella elmondja Nekem a kételyeit, de nem így történt. Rákérdezni se akartam, mert akkor magamat is lebuktatom. A viselkedésünk nem változott, hiszen ugyan úgy viszonyultunk egymáshoz, mint eddig. Bellával az ebédlő felé tartottunk, amikor odajött az egyik srác és a kezét nyújtotta felém.

-Szia! Mi még nem ismerjük egymást. A nevem Alex Newton és csak azt akartam mondani…
Nem tudta befejezni, mert megjelent Rosalie és rákiabált a srácra.

-Te meg mit keresel itt már megint. Nem voltam világos a múltkor? Mért kell Neked mindig bepróbálkoznod Bellánál? Már egy éve egyfolytában zaklatod. Fogd már fel, hogy soha nem fog Neked igent mondani. Meg amint látod, már jár valakivel úgy, hogy kopjál le és soha többet meg ne lássalak Bella közelébe. - kiabálta a srác képébe Rose. A srác annyira megdöbbent, hogy nem tudod megmozdulni, majd fél perccel később észbe kapott és elrohant.

-Ez meg mi volt? – kérdeztem döbbenten. Mikor ránéztem a többiekre Ők csak röhögtek. Na, jó kivéve Rose. Ő még mindig dühös volt.

-Tudod Öcskös Ő Bella udvarlója volt és egyben az iskola nagymenője. Már egy éve, hogy megtetszett Neki Bella és ráhajtott. Minden egyes alkalommal, amikor bál van, a suliban megkérdezi Bellától, hogy el megy-e vele, de mielőtt Bella válaszolhatna, Neki Rose mindig leüvölti szegény fiú fejét. – mondta Emmett, de közben majdnem megfulladt a nevetéstől.

-Most mit csináljak. Annyira egy kis…. áh, nincs semmi olyan szavam rá, ami jellemezné. Amúgy meg teljesen olyan a viselkedése, mint a valahányadik ükapjának. Le sem tagadhatnák, hogy rokonok. – mérgelődött tovább Rose.

-Mért kinek a rokona? – kérdeztem kíváncsian.

-Hát nem hallottad a vezetéknevét? Azt hittem, ha meghallod, egyből rá támadsz. – kérdezte meglepődve kedvesem."

3 megjegyzés:

  1. Jujj! Pedig ez nagyon nagyon jó lett!! Remélem lesz erőd megírni a folytatást! Sok erőt hozzá!
    Kitti

    VálaszTörlés
  2. ez anniyra jó lett remélem lesz egy kis időd írni és feltenni nagyon várom a folytit

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett az új fejezeted élmény volt olvasni

    VálaszTörlés